Handelsbetingelser

I tilfælde af forsinkelser eller lignende bestræber jeg mig på hurtigst muligt at informere dig herom, og hvad jeg kan gøre i sagen – f.eks. give dig pengene tilbage, eller hjælpe dig med at finde et alternativ.

Jeg modtager betaling med VISA, VISA Dankort, VISA Electron, Mastercard, Mobilepay. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. software, materiale og fabrikation. Du kan få varen ombyttet eller pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig, medmindre andet aftalt.

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Den 14 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret.

Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.

Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 14 efter leveringen og være os i hænde seneste 14 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Ønske om brug af fortrydelsesret skal gives sendes på mail kontakt@loneallison.dk. 

I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret.

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb du hæfter for.

Hvis du gør brug af din fortrydelsesret på en eller flere varer, refunderer vi beløbet for den eller de varer du returnerer, inklusive leveringsomkostninger (undtagen eventuelle ekstraomkostninger, der opstår som følge af dit valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, vi tilbyder).

Er der modtaget rabat på varen, beregnes differencen inden tilbagebetaling.

Vi foretager en sådan tilbagebetaling med det samme betalingsmiddel, som du brugte i den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har aftalt andet.

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.
Link: https://naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kontakt@loneallison.dk

Jeg videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i mit kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

For at du kan indgå aftale med mig, har jeg brug for følgende oplysninger:
. Navn
. Adresse
. Telefonnummer
. E-mail adresse

Jeg foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Lone Allison Aps og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via min hjemmeside, sikrer jeg, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Den dataansvarlige i er Lone Alisson

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos Lone Allison har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til kontakt@lonealisson.dk

Scroll to Top

Har du spørgsmål?

Skriv til mig, og jeg vender tilbage hurtigst muligt!